środa, 2 grudnia 2015

Anorexia solider

"Anoreksja" z wykrzyknikiem wpisana w kolejnej karcie pacjenta. To nie jestem ja.
Przestać być więźniem samego siebie.
Przestać być swoim mordercą.
Mimo, iż ona nadal jest silniejsza.
Przegrywam.
Tęsknię za chwilami, gdy myślałam, że takie problemy nigdy nie będę mnie dotyczyć.
Gdy nie znałam na pamięć wartości odżywczych.
Gdy nie wiedziałam, który jogurt naturalny ma więcej białka niż węglowodanów.
Gdy jadłam spontanicznie Snicersa.
Gdy naprawdę  byłam szczęśliwa.


3 komentarze:

  1. Możesz to tego wrócić mała. Ja wierzę że się da. Mimo że chwilowo sama przegrywam. Tylko walcz, walcz, walcz! Wygrasz kochanie. Ja to wiem. Trzymaj się skarbie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Probuj i nie poddawaj sie. Malymi krokami ale wyjdziesz z tego. Zycze ci tego z calego serca :*

    OdpowiedzUsuń