środa, 26 sierpnia 2015

perfect liar

Nieprawda. Zdrowe odżywianie nie istnieje.
Bo musisz być chuda. 
Za cenę kłamstwa, którym się brzydzisz.
Za cenę strachu, którego nie znosisz.
Za cenę łez ludzi, których kochasz.

A potem nie możesz spać. Bo dręczy cię sumienie. Bo oglądasz zdjęcia sylwetek pseudoidealnych. Bo oglądasz zdjęcia jedzenia. Zdjęcia jedzenia, które byś zjadła, gdybyś mogła. Zdjęcia jedzenia, które zjesz. Kiedyś, jak będziesz zdrowa; kiedyś, jak będziesz normalna.

Zabierz mnie w miejsce, gdzie nie mam cieni pod oczami. Zabierz mnie w miejsce, gdzie łzy są oznaką szczęścia. Zabierz mnie tam, gdzie walczymy o kołdrę w środku nocy. Zabierz mnie tam. Zabierz mnie tam, gdzie potrafię jeść lody, krówki i orzeszki w karmelu. Zabierz mnie tam, gdzie budzą mnie Twoje usta na policzku. Zabierz mnie tam. Wróćmy. Kup mi gofra i obiecaj, że od niego nie zrobię się brzydka. Nic nie warta.


Po co ja je kupuję? Specjalnie dla ciebie. Nawet na nie spojrzałaś. Zobacz. Pełnoziarniste. Mają inne ziarenka na górze i inne na dole. Dla ciebie. Po co? Zjedz. Zjedz, proszę. Inne ziarenka. Dla ciebie. Pełnoziarniste. Dla ciebie.

Nieprawda. Lepsze jutro nie istnieje.

2 komentarze:

  1. Istnieje, kochanie. Tylko musisz w to uwierzyć. I mocno się starać. I być szczera. Przede wszystkim z samą sobą i z ludźmi których kochasz. Bez tego będzie bardzo ciężko Ci wyzdrowieć. A wbrew pozorom ja wierzę ze to jest możliwe. I kto może to zrobić, jak nie Ty? To Ty jesteś panią swojego życia, nie anoreksja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co pisać,jak zwykle z resztą....ale mimo tego że nie wiem jak odnieść się do postu chcę Ci powiedzieć że byłam jestem i będę,i Cię nie zostawię. Jesteś dobra i wartościowa,pamiętaj o tym i walcz o swoje razem ze mną <3 Trzymaj się i uważaj na siebie.

    OdpowiedzUsuń